poniedziałek, 7 grudnia 2015

Niespodzianka na jutro!

Hej! Mam dla Was przygotowany taki super artykuł na jutro! Jestem z niego i jednocześnie z siebie taka dumna!
Dzisiaj był wynik konkursu star stable. Wygraliście coś? Ja nie ;/. Trochę jestem smutna z tego powodu, ponieważ bardzo się starałam. No nic, jakoś trzeba przeboleć, może następnym razem się uda :). Przepraszam Was bardzo, że moje posty są wstawiane tak nieregularnie. Dzieje się tak, ponieważ nie zawsze mam czas wejść i coś napisać dla Was, ale obiecuję, że to się poprawi! Jutro artykuł o Kucach Islandzkich pojawi się jak nic! Obiecuję! Nie będzie to zwykły artykuł oczywiście. Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni. Zmieniłam sobie stajnie w star stable na tą w Eponie. Mam wszędzie daleko, ale mimo tego jestem zadowolona, ponieważ są tam ładne widoczki, a to jest to, co cenię najbardziej. Mam do Wam ważne dla mnie pytanie. Nie jestem pewna, czy ktoś mi odpowie, ponieważ komentarze pojawiają się tu rzadko, aczkolwiek wierzę w Was! A więc, do rzeczy. Czy podobają się Wam takie posty? Czy wolicie może, aby posty nie były codziennie ale za to były dłuższe i bardziej ''na temat''. Mam na myśli to, czy wolicie posty o moim dniu w star stable, o konkursach, zmianach, aktualizacjach, czy może wolicie artykuły i nowości, oraz moje przemyślenia? Wybór należy do Was! Zostawiam Was z tym uroczym zdjęcie i idę jeść obiad :). Bajo!

10 komentarzy:

  1. Uważam, że artykuły na dany temat były by super ale te codzienne też są ok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym dala takie "Seszyn Profeszon" xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co masz na myśli? Nie do końca rozumiem :P. Chodzi o strój tygodnia czy może o sesję? Dziękuję za sugestię :)

      Usuń
    2. Sesja :) Lub... Ten monemt gdy...
      Twój koń nie umie ustawic się do seszyn profeszyn xD

      Usuń
    3. Świetny Pomysł! Akurat jeśli chodzi o sesję, to teraz też je robię, aczkolwiek nie wstawiałam ich tutaj, ponieważ nie myślałam, że kogoś to zainteresuje. "Ten moment gdy..." Na pewno pojawi się na moim blogu, dziękuję za pomysł! :)

      Usuń
  4. Ja bym dala takie "Seszyn Profeszon" xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym dala takie "Seszyn Profeszon" xD

    OdpowiedzUsuń