wtorek, 10 listopada 2015

Data otwarcia terenu, pożegnanie Halloween i moja rocznica w star stable

Witam! A teraz, przyznawać się! Kto już słyszał tyle teorii i dat otwarcia nowego terenu, że sam nie może się połapać? Ja na szczęście nie jestem tą osobą i poruszę dzisiaj temat nowego terenu oraz postaram się wszytko jak najdokładniej omówić. Daty, które są najbardziej prawdopodobne, że wtedy zostanie dodany teren to:
- 11.10.2015r. (jutro)
- 18.11.2015r. 
- 25.11.2015r.
-02.12.2015r.
Dość prawdopodobne jest, że teren zostanie dodany jutro. Dlaczego tak sądzę? Otóż osoby, które dostały e-maile z kodem powinny wiedzieć, że było tam napisane, że w ciągu tych siedmiu dni darmowego star ridera pojawi się obszar, i dzięki temu kodowi będziemy mogli go zwiedzić. Nie wiem jak to było dokładnie napisane, ponieważ kodu nie dostałam, ale koleżanka poinformowała mnie dzisiaj o tym co tam wyczytała i staram się to wam jak najdokładniej przytoczyć. Natomiast kolejne daty są równie prawdopodobne jak ta pierwsza, ponieważ sama Pani Ola wspomniała pod komentarzem jakiejś osóbki, że teren zostanie dodany za 2-3 tygodnie, tzn. 2-3 aktualizacje. Jest to dość pokręcone, nie zauważyliście? E-mail mówi jedno a Pani Ola drugie, i komu tu wierzyć? Uważam jednak, że gdyby mieli dodać teren jutro, to dodali by wcześniej filmik z zapowiedzią, nie sądzicie? A może ekipa star stable chce nam zrobić niespodziankę, i w ramach tej niespodzianki dodadzą teren jutro bez żadnej zapowiedzi? A może zapowiedź pojawi się dziś wieczorem lub jutro rano? Mam tyle pytań do nich... Cóż, jak nowy teren będzie, to będzie i staram się za dużo o tym nie myśleć i nie żyć ciągle grą. Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia, a wraz ze świętami? Gift shop oraz masa niespodzianek od star stable! Obie rzeczy równie bardzo mnie cieszą, ponieważ będę w grudniu obchodziła rocznicę grania w sso. Tak, w grudniu będę grała w star stable już rok <3 i z tej okazji postanowiłam kupić sobie LT. Nawet nie macie pojęcia jak się cieszę! Mam już odłożone pieniądze i tylko czatuję, aż dodadzą gift shop. Jutro też będziemy musieli pożegnać się z Halloween w star stable. Upewnijcie się więc, że zrobiliście wszystkie zadania Halloweenowe i wszystkie duchy zostały przez Was złapane ;). Wrzucam Wam mój Halloweenowy kolaż, abyśmy nie zapomnieli o  Halloween w star stable! Bajo! ;D 

1 komentarz: