poniedziałek, 9 listopada 2015

Zmiany w cenach sr i sc

Witajcie! Jak już zapewne większość się zorientowała, star stable zmieniło ceny sr i sc.
Wielu osobom (w tym mi) bardzo się to nie podoba, ponieważ mim zdaniem sr za 5 zł na 9 dni było idealne cenowo. Teraz możemy przez telefon kupić tylko 3 rodzaje sc i 3 rodzaje sr. Zdjęcia nowych cen macie na dole, pod postem, abyście mogli sami zobaczyć jak to wygląda. Ja naprawdę rozumiem, że star stable musi zarabiać, ale zmniejszenie ilości ofert sr i sc wątpię, żeby im coś dało. No ale cóż...to tylko moje zdanie.

1 komentarz:

  1. Dla mnie to też jest beznadzieja :/
    Co prawda Star Stable ma w planach sporo aktualizacji, ale czuję, że coraz rzadziej będę kupowała Star Ridera by naprawdę pograć.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie (tradycja! >..<)

    OdpowiedzUsuń