poniedziałek, 2 listopada 2015

Kontynuacja Halloween

Hej! Miałam dzisiaj plan wybrać się do zamkniętej części Urodzajnych Hrabstw aby porobić nowe
zdjęcia dla was, lecz gdy próbowałam się zalogować wyskakiwał błąd 404, więc po paru nieudanych próbach zalogowania się do star stable po prostu odpuściłam. Po około 15 minutach wszystko już działało ale tym razem czas nie pozwolił mi na wykonanie buga więc wybrałam się na krótką przejażdżkę po Dolinie Złotych Wzgórz. Na dole macie zdjęcie z naszych skoczków. Star stable dodało dzisiaj nowy filmik na YouToube. Kto już widział? A kto jeszcze nie widział to zaraz go zobaczy, bo filmik umieszczam na dole. Zabrałam się dzisiaj za tworzenie zakładek i dzięki koleżance z klubu (dziękuję Paula <3) udało mi się stworzyć już trzy. Więcej zakładek postaram się dodać jutro a wezmę się za ich uzupełnianie zapewne w środę, ponieważ tego dnia mam skrócone lekcje. Przybywa nam wyświetleń na blogu, czego bardzo wam dziękuję. Dzisiaj tak krótko i bez ładu ani składu, do usłyszenia! Link do filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=dxBBCHhZIWw

2 komentarze:

  1. Fajnie, fajnie i sensownie piszesz - krótko zwięźle i na temat! :D
    Dziękuję za wyróżnienie mnie w poście, to naprawdę miłe! :)

    Pozdrówki,
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Uleł ❤

    OdpowiedzUsuń