wtorek, 3 listopada 2015

Moje przemyślenia. Ada pisze teorie?

Witajcie! Postanowiłam w dzisiejszym poście ujawnić wam moje przemyślenia na temat dodanie nowych rzeczy w star stable.
Myślałam nad nazwaniu tego teorią, lecz teorie na blogach o sso są już po prostu nie orginalne. Tak więc:
Pamiętacie mniej więcej informacje, które wyciekły z biura? Możliwe, że część z was nie miała okazji ich przeczytać, więc postaram się wszystko jak najdokładniej wytłumaczyć. Oto wydarzenie, w które miały zostać dodane nowe rzeczy: urodziny star stable, Halloween, późna jesień, Boże Narodzenie. A teraz rzeczy, które miały zostać dodane: 2 nowe rasy, nowy teren, prowadzenie konia oraz niespodzianka. Sądzę, że niespodzianką może być albo kontynuacja fabuły albo powiększona stajnia. A może obie rzeczy? Jedna nowa rasa została dodana w urodziny star stable, późną jesienią jak już wiadomo zostanie dodany nowy teren, a co z resztą? Zostały nam wydarzenia: Halloween i Boże Narodzenie. Sądzę, że prowadzenie konia zostanie dodane zaraz po Halloween, ponieważ nowa rasa już niedawno była. Co do Bożego Narodzenia, to zgaduję, że właśnie z tej okazji dodadzą do gry ową niespodziankę. A co z drugą rasą? Myślę, że zostanie ona dodana gdzieś pomiędzy tymi zdarzeniami. Podsumowując:
Urodziny Star Stable- nowa rasa (shire),
Halloween- prowadzenie konia,
Późna jesień- nowy teren
Boże Narodzenie- niespodzianka
?- druga rasa
Pamiętajcie, że są to tylko moje przemyślenia i mogą one być błędne. Zachęcam do pisania komentarzy, może macie inne zdanie na ten temat?
Teraz przepraszam, ale zmykam na star stable, oporządzić konie i zrobić parę fotek. Jutro prawdopodobnie zrobię buga, także spodziewajcie się fotek z UH. Bajo! :)

5 komentarzy:

  1. W zupełności zgadzam się z twoimi - jak to ujęłaś? O! mam! ;) 'Przemyśleniami'.
    Co do niespodzianki to stawiam na nowe postacie i ogólnie kontynuacje fabuły.


    Pozdrawiam,
    I zapraszam do mnie!

    dreamsmeadow3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje, że będzie kontynuacja fabuły 💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też o tym myślałam ale nie rozbudowalam tego az tak haha! ^^

    OdpowiedzUsuń