piątek, 6 listopada 2015

Uzupełnione zakładki i brak pomysłu na nic

Hejos! Kolejny dzień spędzony w domu w łóżku...Strasznie mi się już to nudzi,
naprawdę. Zdążyłam dzisiaj przynajmniej uzupełnić trzy zakładki i dodać jedną, której uzupełnianie zejdzie mi nieco dłużej niż innych zakładek, ponieważ muszę rozpracować jeszcze kilka opcji bloga. Na uzupełnioną zakładkę o nazwie ''Bugi i triki'' naprawdę warto jest czekać, dodam tam (moim zdaniem) ciekawe rzeczy, które urozmaicą wam np. tło zdjęć. Gdy zdążę, to wezmę się za pisanie instrukcji do bugów lub robienie fotek obrazujących jak zrobić jakiś trik. Weszłam dzisiaj na star stable standardowo oporządzić konie, zrobić trochę repki, ciut archeologii a następnie wybrałam się na przejażdżkę na moim Darkboy. Zachciało mi się odwiedzić domek Pani Holdsworth, więc pojechałam tam i przy okazji zrobiłam zdjęcia. Powłóczyłam się trochę po wyspie a następnie wylogowałam się, bo już naprawdę nie miałam pomysłu co jeszcze mogę tam porobić. Nie mam dzisiaj ani pomysłu na grę ani na pisanie posta, więc lepiej jak się już z wami pożegnam. Zostawiam was z tym ślicznym zdjęciem, bajo! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz