czwartek, 5 listopada 2015

Wybór Shire i trening Fryza

Witam! Dzisiejszy dzień spędziłam w domu, a konkretnie to głównie w łóżku.
W między czasie, gdy lepiej się poczułam weszłam na star stable, oporządziłam konie i wybrałam się na krótką przejażdżkę na Fryzie. Pojechaliśmy zrobić trochę repki a następnie udałam się na wyspę padok wybrać sobie Shire. Tak! To nie jest literówka ani żaden błąd! W sobotę kupuję kasztanowatego Shire! Nareszcie będzie mnie na niego stać, z czego bardzo się cieszę, ponieważ ta rasa wyjątkowo mi się podoba. Gdy już wybrałam Shire wpadłam na pomysł, aby przejechać się na moim Fryzie po torze do skoków Lisy. Ten przejazd miał być w ramach treningu dla mojego Fryza, ponieważ dobrym skoczkiem to on nigdy nie był a tymczasem przejechał tor bez ani jednej zrzutki, co udokumentowałam na filmiku, który może zdecyduję się tutaj wstawić. Znalazłam zeszyt z informacjami, o którym kiedyś już tutaj wspominałam, także przygotujcie się na już niedługo uzupełnione zakładki. Co prawda muszę jeszcze kilka zakładek dorobić, ale małymi kroczkami i wszystko będzie na swoim miejscu. Leżąc dzisiaj w łóżku wpadłam na pomysł stworzenia zakładki/posta z fajnymi/przydatnymi według mnie bugami/trikami. Nawet parę mam już zapisanych i tylko czekają aż je opiszę i dodam zdjęcia jak je krok po kroku zrobić. Koleżanka mnie namawia abym przeniosła swoją stajnię macierzystą do Jorvik. A wy co o tym sądzicie? Podoba wam się stajnia Jorivk? Gdzie macie stajnie macierzyste? To już dzisiaj na tyle. Pa!

1 komentarz:

  1. Jorvik? Mi się średnio podoba, ale dziewczyno skoro chcesz p r z e n o ś s i ę! :D
    Jak wiesz moja stajnia macierzysta jest w Forcie Pinta :).
    Gratuluję nowego nabytku (nie za wcześnie? xD) no cóż! Wytrwałości życzę! :")


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie (tradycja :x)

    OdpowiedzUsuń