piątek, 4 grudnia 2015

89 gwiazdka i nowa znajomość

Hej! Dzisiejszy dzień zaliczam do bardzo udanych!
Weszłam na sso z zamiarem oporządzenia koni i wbicia repki a tymczasem znalazłam moją 89 gwiazdkę i poznałam nową, bardzo fajną osóbkę ^^.  Udało mi się również dzisiaj wejść w końcu do ruin świątyni. I to sama! Bez pomocy yt :P! Miałam okazję zobaczyć z góry Fort Marię. Z daleka wygląda naprawdę cudownie. Nie mogę się doczekać zadań związanych z Fort Marią i ogólnie fabułą tą główną, jak i poboczną. W czasie gdy nie pisałam na blogu troszku się u mnie zmieniło :P. Mam teraz trochę sc na koncie i planuję już jakie konie kupić. Na razie rozważam kupno całkiem białego fiorda, araba i kuca islandzkiego ;3. Jaracie się nimi? Wstawię oddzielny post poświęcony kucom, ale to później xd. Narka ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz