środa, 2 grudnia 2015

Powracam! Nowy wygląd bloga, aktualizacje! !!SPOILER!!

Witam Was po długiej przerwie od pisania! Nie miałam w ogóle pomysłów na posty, więc stwierdziłam, że lepiej będzie gdy zrobię sobie przerwę. Teraz wracam ze zdwojoną siłą!
Jak już może część z Was zauważyła- zmieniłam wygląd bloga. Nie jestem z niego jakoś super zadowolona, ale gdy dodadzą śnieg do Jorvik może uda mi się wykombinować coś lepszego :P. Dzisiaj już druga, świąteczna aktualizacja! Sądzę, że dodadzą kontynuację świątecznych zadań, renifery, zadania u Świętego Mikołaja, targ i ubrania :P. *UWAGA SPOILER* Z tego co się orientuję, to nowa rasa konia zostanie dodana *werble werble werble* 9.12.2015r! Czyli już za tydzień! Sądzę tak, ponieważ dali już małą zajawkę (zdj na dole) a Pani Ola powiedziała jednej z gra

czek, że nowa rasa zostanie dodana jeszcze PRZED prowadzeniem konia. Star stable nie dodało jeszcze zajawkowego zdjęcia ani filmiku nowej rasy, jednak wszyscy już wiemy, że będą to kuce/ konie Islandzkie!
Podsumujmy:
Kuce/ konie Islandzkie= 09.12.2015r.
Prowadzenie konia= 16.12.2015r.
Zmieniając temat, kupiłam sobie przed wczoraj LFT, i nie, nie chcę się chwalić. Chcę powiedzieć, że bardzo się z tego powodu cieszę. Już nigdy nie będę musiała się przejmować, że jutro wygaśnie mi sr ;D. Natomiast wczoraj wybrałam się na wycieczkę po Jorvik razem z Samanthą, zdjęcia na dole! Było naprawdę świetnie! Spotkałyśmy się na placu do treningu druidów, następnie pojechałyśmy wskoczyć na dach w Valedale a potem wpadłyśmy na pomysł zrobienia buga, z DUD, dzięki któremu, znika mgła. DUD bez mgły jest takie cudowne! *-*. W nowym wyglądzie bloga na tle wstawiłam DUD bez mgły. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz