środa, 9 grudnia 2015

Aktualizacja!

Witajcie! Niezmiernie się cieszę, że tak dobrze przyjęliście artykuł na blogu. Bardzo się też cieszę, że się Wam spodobał.
Jeśli chcecie więcej artykułów, zajrzyjcie na mojego bloga w przyszłą środę, na pewno się nie zawiedziecie! W nagrodę za taką świetną aktywność na blogu mam dla Was małą niespodziankę. Możecie się jej spodziewać jeszcze w tym tygodniu!

Chciałbym po części poświęcić ten post na ocenę aktualizacji oraz omówienie jej. W dzisiejszej aktualizacji dodali:
~ Kuce Islandzkie!
~ Kontynuacja zadań świątecznych!
~ Śnieg spadł w Jorvik!
~ Nowe ubrania w Jorvik City Plaza!
~ Specjalne rzeczy z okazji dnia Świętej Łucji!
~ Targ koni rozkłada się w Fort Pinta!
~ Nowy odcinek star stable episode!

Aktualizację oceniam 9/10! Ten kto oglądał odcinek, ten wie, że 23.12.2015r. będzie kontynuacja fabuły! Cieszycie się?! Ja bardzo! Jest teraz tyle nowości w grze! <3 Nie mogłam się doczekać śniegu, i w końcu go dodali *-*. Za tydzień prowadzenie konia, a za dwa tygodnie kontynuacja fabuły i prawdopodobnie nowe maści! Obiecałam sobie, że nie kupię żadnego Islanda na razie, ale zakochałam się w kasztanku! Będę wytrwała! Poczekam jeszcze dwa/trzy tygodnie na nowe maści!
To już chyba dzisiaj na tyle jeśli coś mi się przypomni, to napiszę jutro w poście :). Bajko! :)
*zdjęcie w ogóle nie na temat XD*



6 komentarzy:

  1. Mnie nie stać na Islandy ale zbieram xd PS. Zarombisty blog *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 3400sc więc mnie stać, ale czekam na nowe maści :D
      Dziękuję za miłe słowa <3

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co się orientuję to za jakiś czas ma być kod świąteczny na sc, także wypatruj go! :)
      Mi się bardzo spodobał kasztanek, aczkolwiek będę czekać na nowe maści, aby później nie żałować prawie 1000sc.

      Usuń