czwartek, 10 grudnia 2015

Sprawy organizacyjne +sesja

Hej! Pewnie myśleliście, że w tym poście dodam filmik obrazujący chody Islandów i ich wygląd. Niestety, zawiedziecie się.


Mimo tego, że stać mnie na Islanda, to poczekam na nowe maści. Bardzo podoba mi się kasztanek (jasny), ale może dodadzą ładniejsze? Poczekam, żeby później nie żałować, chociaż jak widzę jak jakaś osoba na nim jedzie to zazdroszczę jej strasznie *-*. Ba! Wyobraźcie sobie co się ze mną dzieje, gdy widzę, jak jakiś Island jedzie toltem *-*. 

Wczoraj tata pojechał do sklepu i kupił mi mikrofon, tym razem działający ;D! Jutro już mam zamiar coś dla Was nagrać, a dzisiaj zdążyłam już go wypróbować i się z nim zapoznać, żeby jutro nie było ''yyyy co ja mam mówić?! :OO''. Także, spodziewajcie się odcineczków! :D Kanał na Youtoube, który będę prowadzić razem z Amelią Snowbridge, nazywa się Ada&Ami star stable. Zachęcam do zaglądania tam! 

To koniec spraw ''organizacyjnych'', teraz zajmijmy się tym, co jest w tytule posta. 

                                                              SESJA ZIMOWA!
W komentarzu pewna graczka napisała, że chciałaby zobaczyć na moim blogu sesję. Chcesz? Masz! Od dawna robię sesje w star stable, ale nie wiedziałam, że Was to zainteresuje. Gdy zobaczyłam śnieg w star stable, pomyślałam, że to idealny moment na zrobienie sesji dla Was! Łapcie zdjęcia! Mam nadzieję, że się Wam podoba! Obiecuję następnym razem wstawić więcej zdjęć :P! (To nie są wszystkie zdjęcia rzecz jasna, tylko ich 1/6 :P!)

P.S Niespodzianka dla Was jest już gotowa! Zaglądajcie na bloga w ten weekend! ;3 






4 komentarze:

  1. Amcia i ty I YOUTUBE? ;O
    Ziemniak będzie was oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze czytasz! To nie jest żaden błąd! Od jutra nagrywamy na yt! Podbijemy yt,zobaczysz! XD

      Usuń
  2. Oko, kanal? W twoim wykonaniu? super! DAsz linka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście jest nazwa kanału, a jutro w poście wstawię link! Podbijamy jutuby! XD

      Usuń