piątek, 11 grudnia 2015

Nowy trailer z PROWADZENIA KONIA+ jak ja obrabiam zdjęcia?

Witajcie! Ten post chciałabym poświęcić na wyjaśnienie Wam jak ja obrabiam zdjęcia.
Pewnie większość z Was widząc zdjęcie, które wkleiłam pod postem, myśli ''Phi, zrobić takie zdjęcie to nic trudnego. Wystarczy sekunda i jest.'' Ja tak nie myślę... Nie robię zdjęć ''na odwal''. Chcę, i staram się, aby każde zdjęcie miało ''to coś'' w sobie. Aby moja postać i koń ładnie wyszli i mieli ładne pozy, aby tło było ładne, aby światło było dobre. Oczywiście później te zdjęcia obrabiam. Gdzie? W programie, którego się nie pobiera, a jego nazwa brzmi ''piZap''. Zawsze zmieniam tam kolor, światło, odcienie na zdjęciu, oraz czasem dodaję jakąś ramkę jeśli mi pasuje do reszty. Dzisiaj chcę Wam pokazać jak zmieniłam wczorajsze zdjęcia, abyście mogli zobaczyć różnicę, a różnica jest ogromna. Na dole macie porównanie zdjęć przed, i po obróbce. Piszcie w komentarzach, które zdjęcia się Wam bardziej podobają :).

Przejdźmy teraz do nowości z gry.

Ekipa star stable dodała dzisiaj na youtoube nowy trailer, który pokazuje nam, jak nasza postać będzie prowadzić konia i jak to będzie wyglądało. Nie wiem jak Wam, mi się bardzo podoba *-*. Mam tylko nadzieję, że gdy będziemy prowadzić shire, to nasza postać nie będzie lewitować, tak jak jest to przy wsiadaniu i zsiadaniu z niego. Jeśli nie widzieliście filmiku, nie martwcie się, wstawiam do niego link na dole! Chciałam wstawić tak, abyście nie musieli w niego klikać i przechodzić na yt, tylko od razu na blogu mogli obejrzeć ale nie mogłam go wyszukać na yt ;/. Na dole wstawiam zdjęcia z filmiku, jak Wam się podoba? *-* Jak dla mnie bomba XD

Link do filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=ARm2fY7StmQ

Zdjęcia:












Prowadzenie konia:







2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się ono podoba, bardzo się nad nim napracowałam i cieszę się, że ktoś to docenił :D

      Usuń