wtorek, 15 grudnia 2015

Prowadzenie, nowy artykuł wkrótce! !!!SPOILER!!!

Witajcie!
Tak, tak, jestem okropna :P. Nie dałam wczoraj posta, ale przypomniało mi się dopiero po 21, więc sądzę, że przeczytały by go... trzy osoby? Wynagrodzę Wam to, bo wielkimi krokami zbliża sięęęę... *werble* *werble* *werble* PROWADZENIE KONIA!
Tak, tak! To już jutro! A co za tym idzie? Kolejny artykuł! Tym razem będzie troszkę krótszy, ponieważ o prowadzeniu nie mam aż tyle do pisania, ale będziecie zadowoleni! :)

Kolejny dzień kalendarza adwentowego! Dzisiaj z kalendarza dostajemy kurteczkę, a kod na nią to: XMASJACKET. Podoba się Wam? Mi tak szczerze, to nawet się podoba, chociaż moim zdaniem lepiej by było bez futerek :P. Łapcie zdjęcia, jak to wygląda na postaci!

P.S. Wypatrujcie nowego artykułu! Pojawi się już wkrótce! ;D

P.S. 2 Słyszeliście już o tym spoilerze? Ekipa star stable zamieściła to na instagramie. Spełniacie wszystkie warunki? Ja tylko jeden XD 



2 komentarze: