niedziela, 20 grudnia 2015

Nowy koń, 6 nowych kodów

Witajcie! Ło! Ile mnie tu nie było! Przepraszam, ale miałam ''małe'' kłopoty w szkole (czytaj: dostałam 3 z chemii).

 Wczoraj wieczorem, gdy rodzice mieli gości, ja weszłam na star stable i kupiłam sobie nowego konia. Nazywa się Icepearl czyli po przetłumaczeniu na polski Lodowa Perła czy jakoś tak :P (aka. Perełka). Perełka jest koniem fiordzkim, jej zdj znajdziecie na dole ;3.

Czas na kody! Kody, które są na star coins to:
-LOVE
-PEACE
-JOY
-TOGETHERNESS
Każdy z tych kodów daje 25sc, co razem daje 100sc. Mi kody niestety nie działają ;/.

Kod na spodnie to:
-XMASPANTS

Kod dla LT na ogłowie to:
-9C8DESM

Tak z inne beczki to jaką macie reputację w kręgu błyskawicy? Ja jestem lubiana, jutro wbiję popularną. W tą środę zostaną dodane zadania fabularne. Ale siara... Mam 18 lvl a nie będę miała zadań XD. Mam nadzieję, że star stable zrobi coś takiego, jak przy wbijaniu repki u GED, żeby więcej osób mogło mieć Eponę, to zrobili dodatkowe zadania na repkę. Jeśli zrobią cos takiego również tym razem, to będę naprawdę szczęśliwa!
Lecę już kochani, zostawiam Was ze zdjęciem Perełki, bajko!

1 komentarz:

  1. Dzięki za kody!
    Gratuluję nowego konia! Urocze ;)
    Co do reputacji, to nie pamiętam :xx
    Zapraszam do mnie :D

    Pozdrawiam,
    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń