niedziela, 3 stycznia 2016

Konkurs? Konkurs!

Witajcie! Wpadłam dziś na pomysł, że aby zwiększyć aktywność na blogu oraz abyście mogli się wykazać zorganizuję konkurs.
Konkurs ten będzie też nagrodą za 2000 wyświetleń na blogu.
Będę też organizować konkursy gdy wbije 5000 na blogu oraz gdy wbije 10000.
Aby konkurs się odbył muszę dostać przynajmniej 10 prac. Nagrodą będzie SC lub SR. 
Przejdźmy teraz do prac. Praca musi być wykonana na kartce obojętnego formatu oraz koloru. Możecie do jej wykonania użyć ołówków/kredek/pasteli/sznurków/włóczek/nitek/piórek. Zabrania się używania farb. Jeśli chcesz użyć rzeczy, której nie wymieniłam powyżej, napisz do mnie, jakoś się dogadamy :). Prace przesyłajcie na adahighdawn@gmail.com do 05.02.2015r. 
No i oczywiście... temat pracy! Temat to dzikie konie. Chodzi mi tu o konie na wolności, które robią co chcą i nic je nie ogranicza. Bądźcie kreatywni!

A więc jeszcze raz. Aby wziąć udział w konkursie:
-Być aktywnym na blogu.
-Zaobserwować mojego bloga.
-Wysłać swoja pracę na e-mail adahighdawn@gamil.com do 05.02.2015r.
-Praca ma być wykonana przez jedną osobę. Nikt nie może Ci pomagać w wykonywaniu jej. 
- Nie wolno oszukiwać w jakikolwiek sposób.

Ogłoszę wyniki gdy wbije 3000 wyświetleń, dacie radę!
Miłej zabawy podczas robienia prac, powodzenia! :)


*Źródło zdjęcia: starstable-donka.blogspot.com

8 komentarzy: