sobota, 2 stycznia 2016

Doświadczenie+ bunusik

Witajcie! Powracam dzisiaj z ekscytującymi wiadomościami!



Razem z przyjaciółką z klubu zrobiłyśmy małe doświadczenie. Zakładając, że jeden centymetr na mapie to jeden kilometr w grze, obliczyłyśmy średnią prędkość dla ruchu jednostajnego, którym poruszały się nasze konie po linii prostej o długości 1 kilometra. Obliczenia zostały zrobione oczywiście dla kucyka jak i dla konia. Szczerze? Wyniki mnie ''trochę'' zaszokowały. Oczywiście podzielę się nimi z Wami. Wszystkie wyniki są przybliżone.

Dla konia:
Stęp= 34 km/h
Kłus= 50 km/h
Galop= 80 km/h
Galop w półsiadzie= 143 km/h
Cwał= 200 km/h

Dla kuca=
Stęp= 25 km/h
Kłus= 33 km/h
Galop= 70 km/h
Galop w półsiadzie= 111 km/h
Cwał= 166.7 km/h

Trzeba wziąć po uwagę to, że mapa star stable i wszystkie obszary są ''trochę'' nieproporcjonalne, więc te wyniki są całkiem zrozumiałe. Trzeba też pamiętać, że to jest tylko gra, w prawdziwym życiu koń by tak nie pędził :P

Dziękuję za wspaniale dziś spędzony czas Olivii Haycake. Musimy robić więcej doświadczeń! :D

BONUS NA DOLE POD ZDJ :D



Gdy w sylwestra siedziałam do 4 nad ranem na star stable, wymsknął mi się w sumie śmieszny tekst. Dla żartu powiedziałam ''Halo! Ja płacę ja wymagam!''. Oczywiście Oliv postanowiła zrobić z tego mema... Uśmiałam się, serio XD



2 komentarze: