poniedziałek, 7 marca 2016

Tydzień mody

Jak zapewne zauważyliście, postanowiłam wrócić do grania w sso.
Raz na jakiś czas taka przerwa bardzo dobrze robi. Podczas mojej nieobecności na blogu wchodziłam na sso spotkać się z przyjaciółkami. Zaliczyłam nawet kilka treningów oraz terenów. Z tą różnicą tylko, że znajdowałam się na lasku. Teraz już jestem z powrotem na miodku i właśnie tam zamierzam zostać :D.

Tydzień mody wciąż trwa! Jeśli mam być z Wami szczera, to pierwszy raz biorę w tym udział. Rok temu aktualizacja ta ominęła mnie, ponieważ miałam przerwę od star stable. W sumie, to podobają mi się zadania. Na ich końcu dostajemy ładną, fioletowo-biało-szarą sukienkę.
Gdy uda nam się przyjść w czasie, kiedy pokazu nie ma, możemy swobodnie chodzić po wybiegu i poczuć się jak modelki. Natomiast jeśli pokaz trwa, mamy okazję zobaczyć modelki na wybiegu oraz uczestniczyć w koncercie Raptora. A wy? Wzięliście udział w tygodniu mody?



Zmieniłam ostatnio stajnię na tą w Jarlaheim. Podobają mi się tamte okolice a w dodatku zaraz obok stajni mam ogromną arenę, wprost idealną do treningów. Posiadanie stajni w Jarlaheim wiąże się częstym używaniem promów. Nawet nie będę liczyć ile razy zdarzyło mi się, w ciągu może tygodnia, spóźnić się na prom. No własnie, i tu mam pytanie do Was. Lubicie podróżować promami? Znalazłam w sumie przez przypadek fajnego buga związanego z promem. Podzielić się nim z Wami?



2 komentarze:

  1. Nie, jeszcze nie zdążyłam wziąć udziału w Tygodniu Mody. Ale co do podróżowania promami - nie przepadam się nimi przemieszczać, choć szybko można dotrzeć do danego miejsca to i tak nie zmieniam swojego zdania.
    -Dumnina-

    OdpowiedzUsuń
  2. Promy są wolne, chociaż i tak lepsze to niż jazda na koniu do np. Msp xD I z chęcią popacze jakiego buga odkryłaś ^^

    OdpowiedzUsuń