piątek, 4 marca 2016

Liebster Award

Moja czytelniczka, jeśli mogę tak ją nazwać, nominowała mnie do Liebster Award.  Pozdrawiam Cię serdecznie Soniu Grimmie, mam cichą nadzieję, że to czytasz!
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywane od innego bloggera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej ilości obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz jedenaście osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im jedenaście pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował"

Pytania do mnie:
1. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Nie mam ulubionego ;P Lubię praktycznie każdy.

2. Czy grasz na jakimś instrumencie?

Nie, nie gram. Grałam tylko na flecie w podstawówce. Mam zamiar zacząć grać na gitarze.

3. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?

Koń, oczywiście!

4. Co robisz w wolnym czasie?

Czytam książki, oglądam seriale, gram w star stable, jeżdżę konno.

5. Ulubiona postać z Harry'ego Potter'a?

Harry, Hermiona, Ron. Ta trójka chyba najbardziej mi się podoba ;P

6.  Ulubiony film/książka?

Harry Potter, Papierowe Miasta

7.  Jabłko czy mandarynka?

Mandarynka! ;3

8. Jaki jest twój ulubiony zespół?

Eeee nie mam ;P

9. Cztery cechy twojego charakteru?

Ciężko mi samej powiedzieć. 

10. Kto jest dla Ciebie autorytetem i wzorem do naśladowania?

Nie mam autorytetu ;p Poważnie, nie wzoruje się na nikim. 

11. Ulubiony aktor/aktorka ?

Leonadro Dicaprio, serio <3 ;P Uwielbiam go od dziecka 

Moje pytania:
1. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?

2. Czym się interesujesz?

3. Lato czy wiosna i dlaczego?

4. Lubisz chodzić do kina/teatru?

5. Ulubione danie?

6. Jakie jest twoje ulubione zwierze?

7. Jaki jest/był twój ulubiony przedmiot w szkole?

8. Ulubiony sport?

9. Ideał drugiej połówki?

10. Gdzie byś zabrał drugą osobę na randkę? 

11. Pomarańcz czy Grapefruit?

Osoby, które zostały nominowane dostaną wiadomość.

3 komentarze:

  1. Też uwielbiam Leonardo DiCaprio xD Zwłaszcza w Titanicu xp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była moim zdaniem najlepiej zagrana przez niego rola. We wtorek idę do kina na nowy film, w którym gra on główną rolę. Zobaczymy, może ten będzie jeszcze lepszy. :)

      Usuń
  2. Staram się czytać na bieżąco twojego bloga i cieszę się, że odpowiedziałaś na nominację. Super :)

    OdpowiedzUsuń