niedziela, 15 stycznia 2017

Post specjalny- Moje pomysły #1

Kochani! Mamy już środek stycznia, a nawiasem mówiąc, coraz bliżej do ferii!
A może niektórzy z Was już je mają? Możecie napisać w komentarzach, jestem bardzo ciekawa kto już ma wolne a kto musi chodzić do szkoły. W moim przypadku został jeszcze tydzień do zbawienia zwanego wolnym od szkoły. Ze swych ocen nie jestem do końca zadowolona, bowiem biorąc pod uwagę to, że jestem w szkole akademickiej średnia 4,5 nie usatysfakcjonowała mnie. Biorę się w garść i w drugim półroczu wyciągam na 5! To taki krótki wstęp z mojej strony, teraz czas przejść do właściwej części posta, czyli do moich pomysłów.

Teraz powinien być tu super hiper profesjonalnie zrobiony obrazek ale nie umiem w gimpa i coś zepsułam;). Bądź co bądź mój pomysł Wam opiszę, natomiast zilustrowany będzie nieco później, eh.
Według mnie ciekawą rzeczą, którą sso mogłoby dodać jest lonżowanie konia. Nie uważam tego jako niezbędną opcję aczkolwiek urozmaiciłoby to grę, która na dzień dzisiejszy jest nudna. Gdyby do potrzeb konia dodano również ruch, można by używać lonżowania jako zaspokojenia tejże potrzeby. Niemniej lonżowanie mogłoby być dodatkiem wykorzystywanym do filmów czy zdjęć. Marzę jednak o pierwszej opcji, czyli zaspokajaniu potrzeby konia na wybieganie się. Co sądzicie?

Przepraszam, że tak krótko ale mam sporo na głowie i chciałam dodać coś koniecznie dzisiaj, żebyście nie krzyczeli:(. W tym tygodniu posta spodziewajcie się w czwartek, nie wcześniej. Później zobaczymy, bo wyjeżdżam na ferie i z internetem może być różnie. Przepraszam jeszcze raz i do następnego!
/Ada

4 komentarze:

  1. Juhuuuuu :DDDD W końcu świeży pościk ❤️ Zazdroszczę ferii zimowych w styczniu XD Z tym logowaniem konia to świetny pomysł ale z ta potrzeba ruchu to już tak niezbyt XD Pomyśl, osoba ma ponad 50 koni (taka ja Hehe) i to tak niezbyt by było codziennie każdego konia ujezdzac XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można dać na padok żeby się wybiegał, ale to będzie w kolejnych pomysłach haha

      Usuń
  2. Pamiętam, że jest taki bugg, który jest podobny do lonżowania, ale będzie nam potrzebna 2 osoba, dam linka :)
    www.youtube.com/watch?v=lXQNXV_aERM&t=530s

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :)
    Fajnego masz bloga :3 Jeśli znalazłabyś czas... To mogłabyś zerknąć na mojego bloga? :) Byłabym wdzięczna gdybyś go oceniła <3
    Link: http://sso-paula-duskbaker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń