sobota, 18 lutego 2017

Powrót O.A.Z.A.

Nie ukrywam, że do napisania tego posta zostałam zmuszona i z tego miejsca chciałabym serdecznie pozdrowić całą spółkę O.A.Z.A a w szczególności Oliwię, dzięki której to piszę.


W planach miałam omówienie walentynek oraz nowości dodanych wraz z nimi, lecz stała się dziś rzecz niesłychana, bowiem do naszej paczki wróciła Oliwka, więc święto zakochanych omówię po krótce poświęcając resztę uwagi Oliwce, aby wiedziała jak wiele dla nas znaczy. Zacznę jednak od tej pierwszej rzeczy.

Przy Stajni Jorvik znajdziecie Lowe, która czeka na Was z wyścigiem. Jest on naprawdę przyjemny i prosty, lecz nieco długi. Po wykonaniu go dostajemy serce przyjaźni, które możecie wymienić na nagrody.
Kolejną atrakcją jest pomoc Catherinie. Te zadania pojawiły się już w poprzednich latach i mimo tego, że ich przebieg znam na pamięć to wciąż je lubię. Jednak mniej podobają mi się zadania od Donalda, którego znajdziecie w Miasteczku Srebrnej Polany. Niestety są one bardzo monotonne i męczące, aczkolwiek jestem w stanie to przeboleć;). Sklepy walentynkowe możecie znaleźć w Moorland, Fort Pinta i Nowej Grani dostaniecie tam na przkład misie do torby, które są dostępne tylko w trakcie walentynek. Ogromnym zaskoczeniem jest dla mnie ulepszenie, jakim jest skrócenie oraz ułatwienie toru Wild Bobcats. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się takiego posunięcia ze strony star stable ale jestem z tego rozwiązania bardzo zadowolona. Tak samo uszczęśliwiło mnie zwiększenie ilości nazw klubów, które pojawiły się w tym tygodniu. W dodatku targ koni w tym tygodniu możecie znaleźć na Arenie Stajni Jorvik.
Tutaj natomiast znajdziecie wiadomości star stable: >klik<

Chciałabym Oliwia, żebyś wiedziała, ile dla nas znaczysz. Bardzo cieszymy się z Twojego powrotu, nam Twojej obecnośći brakowało. Żadna rozmowa, gra ani trening nie były bez Ciebie takie same.
Cieszymy się, że jesteś już z nami!

3 komentarze: