środa, 4 listopada 2015

Choroba i wypad do UH.

Hej! Tak jak obiecałam byłam dzisiaj w Urodzajnych Hrabstwach.
Zostałabym tam dłużej, gdyby nie to, że jestem chora i źle się jeż później czułam, a moja towarzyszka już poszła. No tak, oczywiście nie byłam tam sama! Wybrałam się tam z Amelią Snowbridge, której bardzo dziękuję, że zgodziła się robić sobie ze mną zdjęcia na pamiątkę tak świetnie spędzonego tam czasu. Mam kilka ciekawych fotek dla was. Nawet nie wiecie jak tam jest pięknie! Niestety nie zdążyłam zwiedzić całych UH, wiecie chyba z resztą jak to jest jeździć z mapką JCP :P. Załączam kilka zdjęć, abyście mogli zobaczyć na własne oczy, jaki to miejsce ma urok. Większość miejsc była naprawdę niesamowita. Miejsca, które najbardziej mi się podobały to chyba jungla, wyspy zachodzącego słońca, rzeka oraz miejsca wokół rzeki. Powiedziałabym Wam dokładne nazwy tych miejsc, lecz niestety już nie pamiętam. Miejsca, które nie przypadły mi do gustu to plac GED oraz stare farmy. Polecam serdecznie wyprawę do UH, a teraz ciutkę o dzisiejszej aktualizacji. Aktualizacje moim zdaniem 4/10. Dodali:
-Targ w Srebrnej Polanie,
-Pociąg Duchów w zamku Srebrnej Polany,
-Radny Srebrnej Polany zgubił kota, i trzeba pomóc mu go odnaleźć,
-Nowy sprzęt w Jorvik City Plaza.
Moim zdaniem trochę mało dlatego moja ocena jest taka a nie inna. Ja naprawdę rozumiem, że oni mają teraz masę pracy, ponieważ muszą dopracować teren, bo z tego co widziałam jeszcze dużo do zrobienia. Muszą też popracować nad prowadzeniem konia oraz nową rasą jak i również niespodzianką. Trzeba pamiętać, że to wszystko robią dla nas i naprawdę się starają :).
Zmykam pod kołderkę, bo znów nie czuję się najlepiej. Bajo! :)

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę buga na koniach - ja niestety nie mam owej pandorii.
    Fajne zdjęcia, widać, że dużo zwiedziłyście.

    Pozdrawiam
    I zapraszam do mnie (tradycyjnie >.<)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci idzie pisanie bloga, oby tak dalej!
    Bardzo miło się go czyta.

    P.S. Dziękuję za wspólnie spędzony czas, było cudownie! <3
    ~Amelia

    OdpowiedzUsuń