środa, 23 grudnia 2015

300 star coins?!

Eloszki! Witam Was o tej zacnej godzinie jaką jest 24. Obiecałam, więc nocny post jest.


 Ekipa star stable przygotowała dla nas w ostatnim okienku kalendarza... *werble* *werble* *werble* Kod na 300 star coins! Cieszycie Się?! Ja bardzo! Kod znajdziecie na zdjęciu za dole :).

 Z tego powodu, że wyjeżdżam dzisiaj o 12 do babci i nie mam jak wziąć ze sobą komputera, jeszcze dzisiaj około 10 wstawię Wam post. Jutro też możecie spodziewać się postu ale nieco krótszego oraz bardziej na temat świąt niż star stable.

Na co wydacie star coins'y? Macie już jakiś pomysł? Czy wolicie tak jak ja kolekcjonować je i trzymać na "czarną godzinę"? Chwalcie się! :P


2 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, jak zapewne wiesz ;)
    Za te 300 SC (jak zresztą wiesz :x) kupiłam nowego kuca - znaczy rudego wrednego takiego.

    Pozdrawiam,
    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń