czwartek, 24 grudnia 2015

Co robią Energy Jumpers gdy większość śpi?

Witam Was z powrotem! Zaspałam dzisiaj i zamiast wstać o 8:30 to wstałam o 10:30, super, c'nie?
Szybko wyskoczyłam z łóżka i poszłam się myć a następnie włączyłam star stable, zajęłam się końmi, zrobiłam pandorię i wyłączyłam.

Wszystko muszę dzisiaj robić w pośpiechu, bo za niecałą godzinkę wyjeżdżam do babci, do której mam 2 godziny drogi. Wracam dopiero pojutrze ale jakiś post powinien się jutro pojawić ale tak jak wspomniałam już w poprzednim poście- będzie nieco krótszy i bardziej na temat świąt niż sso. Jeśli nie wiecie nic na temat kodu, dzięki któremu dostajemy 300sc to zajrzyjcie do poprzedniego posta :).

Wczoraj spotkanie klubowe trwało od 20:35 do 22:35 więc nieźle się wyszalałyśmy :P. Najpierw zrobiłyśmy sobie crossa zaczynając spod ujeżdżalni a kończąc w fp gdzie usiadłyśmy w kawiarni i rozmawiałyśmy. Potem Ci, co mieli ochotę zostali na chowanego po fp. Gdy już się skończył większość osób się rozeszła, jednak ja nie miałam takiego zamiaru :P. Urządziłyśmy sobie z Olivią kolejnego crossa a raczej przejażdżkę, Zaczęłyśmy w GHV a skończyłyśmy w Eponie. Zrobiłam trochę zdjęć ale nie wiem czy będzie coś widać bo było już naprawdę późno i ciemno.

Zwijam się już, bo zostało mi 40 minut do wyjazdu, zostawiam Was z tymi uroczymi zdjęciami.









2 komentarze: