środa, 23 grudnia 2015

Nocne marki? Szykuję dla Was nocny post!

Witajcie! Dzisiejszy dzień minął mi na czytaniu książki ''Papierowe Miasta'' oraz graniu w star stable.
Książkę dostałam wczoraj na wigilii klasowej od kolegi i jestem bardzo zadowolona z tego prezentu.

Star stable zrobiło nam dzisiaj super prezent! Kontynuacja fabuły! Ze względu na to, że dużo osób ma repkę do wbicia, star stable za jedną zamkniętą pandoryczną szczelinę dodaje nam aż 110 pkt zamiast 65 do repki! Na dole standardowo zdjęcie ;). Policzyłam sobie na kalkulatorze, że zostało mi jeszcze 6 dni wbijania repki. To i tak dobrze, bo gdyby nie ekipa star stable to musiałabym wbijać repkę przez 13 dni, a teraz tylko 6! Jeśli nie wiecie ile zostało Wam dni zamykania szczelin to napiszcie mi w komentarzu ile macie punktów reputacji w kręgu błyskawicy, z chęcią Wam policzę ;D.

Jeszcze dzisiaj o godzinie 20:00 czeka mnie trening z moim wspaniałym klubem! Szczerze? Mimo, że jestem już zmęczona tym dniem i odczuwam ból w sercu (nie jestem chora, nie wiem dlaczego tak się dzieje) to nie mogę się doczekać! Każdy trening z nimi jest wspaniały! Jeszcze 40 minut do 20:00 :).

Jak myślicie? Co będzie jutro w kalendarzu? Pani Ola pisała, że to jakaś super niespodzianka. Co obstawicie? Ja kod na sr/sc... No bo w sumie, co mogli by innego dać? Nie mam pojęcia tak szczerze. Mam zamiar dzisiaj nie spać do 24 aby dowiedzieć się co to za super rzecz i tylko gdy otworzę kalendarz to dam Wam znać ;). Może są tu jakieś nocne marki, które będą wyczekiwały na mój post?
Lecę już przygotowywać się na spotkanie i CS, do zobaczonka po 24!


4 komentarze:

  1. Świetny post jak zazwyczaj! :)
    Fajny Ci kolega sprawił prezent! Ja za książkami nie przepadam. Na wigilii dostałam standardowo - kosmetyki ;).
    Też obstawiam kod na Sr lub Sc, bo to taki standard.

    Pozdrawiam - trzymaj się ciepło :)

    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Paula :D ❤
      Ja baaaardzo lubię czytać. Przeczytałam już dzisiaj 202 strony książki, czyli połowę :P.
      Zgadłyśmy- star stable dało kod ma sc ale o tym jest oddzielny już post :P.
      Również pozdrawiam.💖💖

      Usuń
  2. Mi około 2 tygodnie, jak codziennie będę robić :D

    OdpowiedzUsuń