środa, 30 grudnia 2015

Aktualizacja, 15 lvl, koniec fabuły

Witajcie! Przepraszam Was za moje nocne posty ale tak jakoś wyszło ;x.


Skończyłam dzisiaj zadania z głównej fabuły i zaczęła się repka. Szczerze? Jestem bardzo zawiedziona... Dwa dni zadań i repka? Mam nadzieję, że wkrótce będzie kontynuacja. Zrobiłam dla Was 1 zdjęcie z zadań, znajdziecie je na dole.
P.S. Tylko jedno żeby nie ujawniać za dużo i żebyście mieli niespodziankę :P.

Udało mi się wytrenować Perełkę na 15 lvl i właśnie jestem w trakcie kupowania Islanda. Jak już pewnie każdy wie wybrałam kasztanka (tego jasno brązowego). Na imię dam mu Miniprince *-*.
W jutrzejszym poście, lub jeszcze dzisiejszym dam Wam jej zdjęcie.

Aktualizacja! W dzisiejszej aktualizacji zostało dodane:
-Nadal można pomóc Radnemu ze Srebrnej Polany.
-Można również dokończyć zadania od Dozorcy.
-Nowe ubrania w Centrum Handlowym.
-Targ koni czeka na Was w Srebrnej Polanie.
-Zostały dodane sklepy z fajerwerkami oraz sukienkami z okazji Sylwestra.

Ech... Moja ocena? Aktualizacja 3/10... Nie jest najgorsza ale mogliby dodać coś nowego. Ja cieszę się tylko ze sklepów Sylwestrowych. Oczywiście odwiedzę Centrum Handlowe żeby zobaczyć czy jest coś ciekawego oraz zrobię zadania z targu, ale bez przesady... Ile można w kółko to samo?

To chyba tyle na teraz, gdy kupię konia to powiadomię Was o tym i wstawię zdjęcie. Pa!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz