czwartek, 31 grudnia 2015

Sylwester czas zacząć!

Witajcie! Sylwester czas zacząć! Jak spędzacie to święto? Z rodziną, przyjaciółmi, rodzeństwem, kotem, psem czy może komputerem? Czy może tak jak ja- z klubem? Razem z moimi kochanymi
Jumperami będziemy rozmawiać na skype oraz jeździć po Jorvik. Już na samą myśl o tym poprawia mi się humor! Z nami nigdy nie jest nudno!


Będę na star stable od godziny 18 aż do białego rana, więc jeśli chce mnie ktoś spotkać to wystarczy napisać w komentarzu a na pewno odpiszę i umówimy się na konkretną godzinę w wybranym przez nas miejscu.
Jestem zaopatrzona w chipsy, precelki, sok i picolo, także z głodu nie umrę :P.

NOWY KOŃ?!  
Tak! Kupiłam wreszcie mojego wymarzonego,wyśnionego Kuca Islandzkiego! Jeśli nie czytaliście poprzednich postów, to pozwolę sobie przypomnieć, iż jest to Miniprince o maści kasztanowatej. Jej imię tłumaczy się mniej więcej tak: ''Mała księżniczka''. No cóż... Dla mnie ona jest małą księżniczką <3. Oczywiście chyba nie muszę przypominać, że zdjęcia załączam na dole? Możecie wyrazić swoje zdanie na temat tych kuców, chętnie poczytam!



Zima na star stable dopiero się zaczęła, i dobrze :P. Lubię ten klimat. W końcu możemy podziwiać ten wspaniały śnieg tylko 3 miesiące, bo przez resztę czasu na wyspie jest piękna, zielona trawa oraz kwiaty. Macie już zrobione zimowe sesje? Jeśli nie, to do roboty! Trzeba wykorzystać ten czas na 200%! A może macie już swoje idealne zdjęcia pośród śniegu? Możecie wysyłać je na: adahighdawn@gamil.com! Bardzo chętnie popatrzę, oraz jeśli autor zdjęcia się zgodzi, zdjęcie będzie mogło być zamieszczone w moim poście :).

 Życzenia noworoczne dostaniecie ode mnie chwilę przed północą, więc to nie ostatni post dzisiaj! Jestem ciekawa ile osób wejdzie zobaczyć post. Dacie radę wytrzymać do tej godziny? Liczę na Was!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz