wtorek, 29 grudnia 2015

Nowa stajnia, fabuła

Witajcie! Dzisiejszy dzień zleciał mi naprawdę szybko, głównie dlatego, że obudziłam się o 13 :P. Ogarnęłam się szybko i około 14 weszłam na sso.


Zrobiłam zadania z głównej fabuły i nie mogę doczekać się jutra. Zrobiłam też zdjęcie upamiętniające kończenie pandorii. Postanowiłam jednak nie dawać Wam zdjęć bo może niektórzy nie chcą spoilera. Naprawdę polecam, zadania są świetne! Mam dwa zegary na jutro, już nie mogę się doczekać!

Zmieniłam stajnię macierzystą na tę w Centrum Jeździeckim i na razie jestem zadowolona, a wy gdzie macie swoje stajnie?

Udało mi się wbić końcówkę 14 lvl dla Perełki i jestem szczęśliwa, bo będę mogła kupić nowego konia. Ekipa sso dodała dzisiaj zdjęcie trzech nowych Islandów, które pojawią się 06.01.2016r.
Teraz podjęłam już decyzję, że nie muszę czekać i mogę kupić kasztanowatego. Łapcie ich zdjęcie!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz