niedziela, 27 grudnia 2015

Brak pomysłu na nagłówek :P

Witojcie! Post znów tak późno, bo po wczorajszej podróży do domu byłam meeeega zmęczona i obudziłam się dzisiaj o 14 :P. Przede mną jeszcze dzisiaj trening z klubem i teren :D.


Weszłam dzisiaj na star stable zrobić pandorie, żeby później mieć już spokój. Brakuje mi tylko 550 pkt w kręgu błyskawicy <3. Jakby nie patrzeć wychodzi to 5 pandorii czyli 2 dni :P.

Na sso spotkałam Ashley- koleżankę z klubu, w którym jestem. Dokończyłam robić z nią pandorie a następnie wybrałyśmy się na krótką wycieczkę po UH. Zwiedziłyśmy starą farmę Dews oraz ich padok, kawałek jungli oraz zahaczyłyśmy o obserwatorium. Po obserwatorium pojechałyśmy do lokalizacji o nazwie ''kocioł'' a potem zwinęłam się już z sso żeby napisać dla Was post :P. Pamiątkowe zdjęcie z wycieczki macie na dole :).

Na sso nic ciekawego się na razie nie dzieje. Gdy będę miała kontynuację fabuły to na pewno Was o ty powiadomię i wstawię zdjęcia.

Jak zamierzacie spędzić sylwestra? Raczej z sso i moim klubem ale jeszcze się zobaczy jak to się wszystko ułoży.

Wyszło jakoś tak, że mam prawie 4 tyś star coins :P. Polecacie jakieś konie?
Mam:
-Gorącokrwisty
-Kucyk Jorvik
-Fryz
-Fiord
-Fiord
-Morgan
-Aqh
-Shire
Zamierzam kupić w tę środę jeszcze Kuca Islandzkiego ;P.
To by było na tyle dzisiaj, bajo! <3


2 komentarze: