czwartek, 31 grudnia 2015

Happy New Year!

Kochani! Z okazji nowego roku chciałabym Wam życzyć dużo zdrówka, szczęścia, star coinsów, oraz wszystkiego czego sobie tylko zapragniecie!

Ja jakoś nie czuję tego sylwestrowego klimatu, jedyne co mnie rusza to to, że jesteśmy starsi o rok :P.

Wspaniale spędziłam czas z moim klubem bawiąc się w dk i robiąc zdjęcia a potem wbijając rekordy na tablicach wyników. Zajęłam 3 miejsce na pierwszym torze Baronowej oraz 1 miejsce na trzecim torze Baronowej. Mam nadzieję, że nikt mnie już nie pobije i dostanę moją upragniona nagrodę :P.

Odbiegając od tematu, znacie to uczucie, gdy brakuje Wam 5 PD to następnego poziomu? Ja tego uczucia dziś zaznałam...


 Noc w Jorvik jest piękna, ale nic nie trwa wiecznie i w końcu musi wstać słońce. Pierwszy raz jestem tak długo na star stable i jestem ciekawa kiedy to się stanie ;D.




Kochani! Lecę kontynuować świętowanie i jeszcze raz życzę Wam wszystkiego dobrego w nowym roku! Trzymajcie się! <3


1 komentarz:

  1. Świetny post! Wzajemnie Ada - wszystkiego co najlepsze! :)

    Zapraszam do mnie,

    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń