poniedziałek, 21 grudnia 2015

Mały wypadek, popularna w KB

Eloszki! Byłam pewna, że znów nie zdążę napisać posta dla Was, ale jednak znalazłam chwilkę.
Powodem jest moje samopoczucie ;-;. Mam wrażenie, że za dużo biorę sobie na głowę, chcę wszystkim pomóc i wszystko zrobić na 200%, i mój organizm wczoraj nie wytrzymał... Już jest ok, ale przestraszyłam się nie na żarty. Dzisiaj jeszcze minimalnie źle się czuję, ale mam nadzieje, że szybko się to zmieni.

Weszłam dzisiaj na sso ogarnąć wszystko i przy okazji zaliczyłam dwa treningi. Jeden ujeżdżeniowy a drugi ujeżdżeniowo-skokowy. Na dole macie zdjęcie :). Strasznie ciężko mi było zrobić zdjęcie, na którym nie byłoby żadnej osoby w tle, ale w końcu się udało :P. Wbiłam dzisiaj popularną w kręgu błyskawicy, mega się cieszę! :D (Na dole zdj)

Nie mam za bardzo żadnych ciekawych tematów dla Wam, o których mogłabym pisać. Żegnam Was już, do zobaczonka!




5 komentarzy: