piątek, 15 stycznia 2016

Drzewko już nie rośnie w asfalcie?!

Hejka! Nareszcie minęły dni szkoły i mamy weekend *-*. Grałam dzisiaj calutkie 3 godziny w star stable i nadrabiałam zaległości całego tego tygodnia :').
Ogarnęłam Darkangel'a na 14 levelek, zrobiłam zadania z aktualizacji, poszlajałam się z przyjaciółką oraz poszukałam kompletu dla wcześniej wspomnianej pani. Zaraz zaraz... W sumie, to nie wiem jeszcze, czy mój Darkangel to będzie ogier czy klacz... Może wy mi pomożecie? Napiszcie, czy wolicie Darkangel jako klacz czy ogiera! Później podliczę głosy i zdecydujemy!

Zmieniając temat, co sądzicie o aktualizacji? Nie zdążyłam jeszcze Wam jej opisać, więc teraz to zrobię tak w skrócie.
W aktualizacji dodano:
~ Poszukiwanie ostatnich prezentów w Jorvik!
~ Świąteczna owsianka wraz z migdałami!
~ Wyścigi Jamesa w sprzątaniu!
~ Salon fryzjerski w Jorvik City Plaza!
~ Targ koni przeniósł się do Zachodniego Przylądka!
~ Nowe ubrania w Jorvik City Plaza!

Meh, podczas czytania opisu aktualizacji myślałam, że będzie to coś wielkiego. Tymczasem zadania da się ogarnąć w jeden dzień :\. Fryzury u nowego fryzjera nie przypadły mi niestety do gustu. Jak możecie się domyślić, wszystkie nowe rzeczy prócz ubrań są dla graczy star rider. Nie zachwyciła mnie ta aktualizacja, a biorąc pod uwagę jeszcze ile czasu została ona wykonywana, oceniam ją 6/10 lub 7/10. No ale cóż.. zawsze coś. Grunt, że są w końcu zadania!

Spacerując dziś sobie po Nowej Grani wpadłam na te drzewko. Nie powiem, rozśmieszył mnie nieco ten komunikat :P. Zapewne po tych wszystkich uwagach graczy na temat drzewa wyrastającego z asfaltu, ekipa sso postanowiła przenieść je w inne miejsce :P. Co o tym sądzicie?






2 komentarze: