poniedziałek, 11 stycznia 2016

Trochę informacji *zaglądać!*

Witajcie miśki! Chciałabym poinformować Was, że przez najbliższy tydzień moja aktywność na blogu będzie maluuutka.
Co z następnym tygodniem to nie wiem. Być może będzie to samo. W ciągu najbliższych 9 dni w szkole muszę napisać 8 sprawdzianów... Powiem tyle, życzcie mi powodzenia. Nie wyrabiam się z nauką, sso i blogiem więc na razie muszę ograniczyć posty. Obiecuję, wynagrodzę Wam to! Może umówimy się, że będę wstawiała 1 post na 2/3 dni, okej?

W tę sobotę kupiłam sobie konia. Jest on rasy o której zawsze marzyłam. *werble* *werble* *werble* Jest to kary Arab o imieniu Darkangel! Tak, wiem, tak bardzo oryginalne imię :'). Dałam sobie 2 tygodnie na jego wytrenowanie i jak na razie idzie mi świetnie. Darkangel ma już prawie 12 lvl :').

Gdy przeniosłam się na miodek mam wrażenie, że jest tu mniej osób niż na lasku, serio. Na lasku było wszędzie pełno ludzi a na miodku widzę same pustki. 

Zmieniłam niedawno wygląd bloga ze świątecznego na bardziej zimowy. Wymaga on jeszcze dopracowania ale moim zdaniem jest w miarę okej. 

Zauważył ktoś, że dodałam nową zakładkę? Nie? To lećcie ja sprawdzić! Mam nadzieję, że Wam się przyda. Mam w planach zrobienie jeszcze dwóch ale o tym może kiedy indziej. 


*Podczas przerabiania zdjęcia zmienił się kolor skóry mojej postaci :')

3 komentarze:

  1. Dobrze, że piszesz! Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania postów :D. Dziękuję :D <3

    OdpowiedzUsuń