niedziela, 17 stycznia 2016

Zawody skokowe, ankieta

Witajcie w dniu kończącym weekend! Meh, ale to okropnie brzmi >.<.
 Od razu ostrzegam- nie wiem, czy będę miała czas w tym tygodniu szkolnym dodać jakiś post. Dowalili mi jeszcze kilka sprawdzianów nie zważając na to, czy jest to zgodne ze statutem szkoły czy nie. Dosyć o mnie, przejdźmy do tematyki gry.

Wreszcie został otwarty serwer Cookie Valley! Cieszycie się?! Było bardzo dużo osób, które przez przypadek przeniosły się z ciacha na inny serwer i mają teraz możliwość tam wrócić! Wątpię jednak, żeby Cookie było otwarte przez dłuższy czas, więc jeśli chcecie się przenieść, radzę się pospieszyć! Mi akurat ponowne otwarcie owego serwera różnicy nie robi, ponieważ klub w którym jestem znajduje się na miodku i nie mam zamiaru się nigdzie przenosić.

Wróciłam wczoraj późno od koleżanki, ale oczywiście znalazłam czas, aby wejść na star stable i dotrenować Darkangel. Misio/misia ma już 15 lvl, a to oznacza, że nie mam już koni do trenowania. Nie mam zamiaru w najbliższym czasie kupować nowych koni, więc mam na razie wolne i mogę zając się innymi rzeczami <3. Nowy koń pojawi się u mnie, gdy ekipa star stable doda nową rasę. Zakładam, że będzie to za około 1 lub 2 miesiące. Przez ten czas mam zamiar zbierać star coins ^^.

Oczywiście Darkangel dostał/dostała swój piękny komplet. Co o nim sądzicie? Podoba się Wam?


Pamiętacie może mój post, w którym mówiłam, że daje sobie na wytrenowanie arabka ze zdjęcia 2 tygodnie? Zastanawialiście się może, dlaczego akurat tyle czasu? Jeśli był ktoś spostrzegawczy to pewnie zauważył, że dokładnie 2 tygodnie po zakupieniu go odbędą się zawody skokowe SGC. Wiecie już, co mam na myśli? Własnie na tym arabku planuję podbijać parkury za tydzień! 
Przez cały ten tydzień, kiedy tylko uda mi się wbić na grę, będę trenować. Pamiętam w jakiej kolejności jechać przeszkody, ale technika leży i kwiczy (*).

A, no tak, zapomniałabym. W poprzednim poście poprosiłam Was, abyście pisali jakiej płci (?) na być arabek. Były 2 głosy, więc postanowiłam, że zrobię ankietę. Sądzę, że więcej osób po wejściu na bloga zobaczy ankietę niż tamten post. Jeśli macie chwilkę, to bardzo proszę, zagłosujcie, ułatwi mi to wybór :).

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysokich lotów na zawodach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki bardzo! <3 :D
    A siwe morgany są naprawdę spoko! A imię będzie do niego pasowało jak ulał!
    Nie zadajesz na dużo pytań, spokojnie :P

    OdpowiedzUsuń