niedziela, 24 stycznia 2016

Nowy kod, 2 część opowiadania

Hejka! Opowiadanie dotyczące dnia dzisiejszego znajdziecie dwie linijki niżej, miłego czytania :).
*ostrzegam, bardzo nie o sso*

- Wstawaj! Pierwsza (godzina) już jest! - powiedział do mnie tata chwilę po tym jak znalazł się w moim pokoju.
- Co? Która? - odpowiedziałam udając zainteresowanie 
- Pierwsza! Wstawaj! Zaraz obiad! 
- Dobra, już. 
Poczekałam aż tata znajdzie się na schodach i ponownie się położyłam. Rzeczywiście, była równo 13. Byłam pewna, że już nie zasnę więc sięgnęłam po telefon i razem z nim spędziłam kolejną godzinę. O 14 usłyszałam wołanie na obiad. Niechętnie wstałam i powoli zeszłam na dół. Po zjedzonym obiedzie razem z rodziną zjedliśmy również ciasto. Posiedzieliśmy trochę razem oglądając zdjęcia i filmiki z wczorajszej studniówki mojej siostry. Gdy skończyliśmy wbiegłam po schodach wpadając do pokoju i chwilę później już przebierałam się z pidżamy na świeżo pościelonym łóżku. Była 15 gdy odebrałam telefon od przyjaciółki a moja mama w tym czasie szykowała się na wyjście z koleżankami z pracy. Po pół godziny mama wyszła a chwilę później ja odłożyłam telefon. Włączyłam komputer i... piszę teraz dla Was post! <3 

Zaraz loguję się do gry i mam już plany co będę robić ^^. Mam zamiar wybrać się w teren do Epony na arabku. Mam też pomysł na nową zakładkę na blogu. Postaram się jak najszybciej to zrealizować! 

Przypominam o głosowaniu w ankiecie! Ankieta zostanie zamknięta za 2 dni, więc śpieszcie się! Dziękuję tym, którzy oddali tam już swój głos. To wiele dla mnie znaczy! :)

Słyszeliście już o nowym kodzie dla Star Rider Lifetime? Nie? To szybko sprawdzajcie swoje skrzynki albo czytajcie dalej, a wszystkiego się dowiecie! Jeśli myśleliście, że ogłowie, siodło i czaprak to cały zestaw, myliliście się! Ekipa star stable dała nam jeszcze owijki! 
Kod na nie to: GJJ3PX.
Cieszycie się? Ja bardzo! Na dodatek Star Riderzy Lifetime dostali bardzo ciekawą propozycję. 10 000 star coins za 114.99! Skorzystacie? Ja nie, ale może komuś się przyda.

Lecę już grać, pa! <3



1 komentarz: