wtorek, 26 stycznia 2016

Opowiadania część 3-ecia

Hejka! Widać opowiadania się Wam podobają więc łapcie kolejne!



Zostałam obudzona o 11:30 w dość nietypowy sposób przez moją starszą siostrę. Dlaczego nietypowy? Otóż siostra padła do pokoju następnie kładąc się na mnie :))). Raczyła zejść dopiero gdy byłam na maksa rozbudzona. W międzyczasie zdążyła również zabrać mi telefon i nie wyrażała chęci oddania mi go. Olałam sprawę i poprosiłam, żeby chociaż powiedziała mi która jest godzina.
- 11:30 - odpowiedziała mi
- Co?! Tak późno?! Ja do kina dzisiaj idę!
- No przecież budziłam Cię, trzeba było wcześniej wstawać! Ja już od 8 na nogach!
Błyskawicznie pościeliłam łóżko, zwinęłam ubrania i popędziłam wziąć prysznic. Zajęło mi to średnio 30 minut. Zjadłam, a raczej wypiłam śniadanie w postaci jugurtu pitnego i już pędziłam włączyć komputer. Zalogowałam się do gry, szybciutko oporządziłam konie i przygotowałam sobie Darkangel do jazdy. Zminimalizowałam grę i... piszę teraz tutaj! <3
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na star stable nie dzieje się nic ciekawego, wchodzę tylko oporządzić konie i ew. pobijać rekordy. Z tego co widzę na innych blogach i stronach- jest dokładnie to samo. Jedna z adminek na facebookowej stronie pięknie to ujęła i pozwolę sobie zacytować. ''To trochę smutne, że gra powoli zaczyna tracić sens. Już nie ma tej frajdy co kiedyś. Wszystkie zadania, reputacje, trenowania koni porobione i jedyne co pozostaje to monotonne robienie dziennych zadań, wyścigów. Oh przepraszam bardzo, jeszcze niektórzy posiadają klub. To chyba jedyna rzecz, która ratuje graczy od nudy w tej grze.''  Zgadzacie się? Ja w 100% Niestety ale dokładnie tak jest.
A wy co robicie gdy nudzi się Wam w grze? Piszcie! Zrobię później listę i opublikuję ją!


*Uwaga! Następny post pojawi się gdy wbijecie tutaj minimum 3 komentarze nie licząc moich. Nie chcę pisać postów ''dla siebie''. Chcę wiedzieć, że ktoś to czyta. Wiem, że dacie radę!*

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm... Gdy mi się nudzi w grze to zazwyczaj kręcę filmiki aby potem zrobić jakiś filmik na yt, bawię się w dk, trenuję na koniu ujeżdżenie do ulubionej piosenki ^^, robię sb tereny, ćwiczę skoki i trenuję na padoku :P Jeżdżę teraz coraz częściej na cs'y właśnie z powodu nudy :/ Nie jestem w żadnym klubie, czasu na grę też nie mam narazie zbyt wiele, gdyż ja jeszcze nie mam ferii ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam cię do Liebster Award więce informacji http://muzykajestwnas.blogspot.com/2016/02/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację, na pewno pojawi się wkrótce post dotyczący pytań ;D.

      Usuń