piątek, 19 lutego 2016

Powracam!

Jak widzicie o nagłówku- powracam! Długo nie pisałam a było to spowodowane moim brakiem weny. Dużo się działo przez ten czas, nie mam pojęcia od czego zacząć.

Aktualizacji mam nadzieję nie muszę Wam opisywać. Na star stable spędzam coraz mniej czasu, ponieważ mam teraz dużo nauki. Meh, dzisiaj piątek- będę sprzątać, jutro sobota- mam zbiórkę harcerską, niedziela- mam trening. Z klubem się już praktycznie nie widuję. Nie pamiętam kiedy ostatnio byłam na spotkaniu. Czasami zastanawiam się, co ja tam w ogóle robię. Jedyna dobra rzecz, która mi się zdarzyła to to, że pogodziłam się ze starą przyjaciółką (if). Dobra, Ada, skończ pitolenie XD.

Walentynki już minęły, więc nie ma sensu zmieniać motywu bloga ale chciałabym Wam życzyć (spóźnione ale co tam :')) szczęściu w miłości. Mi się to przyda w szczególności :'').

Tak jak wspominałam- na sso już prawie nie wchodzę, więc tam dużych zmian nie ma.
Będę się na dziś już z Wami żegnać, trzymajcie się jakoś.

*Na zdjęciu ja wraz z Samanthą, którą serdecznie pozdrawiam.*

5 komentarzy: