środa, 2 marca 2016

#2 Ostatni raz przypomnijmy sobie o… koniach pełnej krwi angielskiej!

Widzieliście już zajawkę nowych koni pełnej krwi angielskiej?!
Nie?! To łapcie! klik

Pamiętacie jeszcze tę serię? Sądzę, że już najwyższy czas na kolejnego posta! Zaczynajmy!
Konie pełnej krwi angielskiej zostaną dodane DZISIAJ! Pewnie już większość z Was o tym wie, ale wolę przypomnieć. Aktualizacja powinna wkrótce się skończyć, więc długo czekać na konie nie będziemy musieli.
Konie te będą miały zupełnie nowe modele, tekstury oraz animacje. Będą one występować jak na razie w 3 maściach. Kara, kasztanowata oraz siwa. Kary koń znajdować się będzie w Forcie Pinta, natomiast kasztanka wraz z siwkiem szukajcie w Wiosce Księżycowego Sierpa. Co z resztą maści? Podejrzewam, że zostanie dodana za 2 lub 3 tygodnie. Ja jak zwykle poczekam ;P.
Konie będzie można mieć już od 1 lvl więc każdy ma możliwość takiego konia posiadać.
Cena? Jak dla mnie nie jest tragiczna. Koszt takiego konia to 890 star coins. Okaże się, czy będzie tej ceny wart.
To jak? Kupujecie któregoś?

Oto i zdjęcie!


Przepraszam, że posty są takie krótkie i dodawane bardzo rzadko. Pomysłów na posty mam naprawdę dużo. Gorzej z czasem na ich napisanie. Teraz jestem chora więc chciałam ruszyć bloga ale nie wiem kiedy będzie kolejny post. Zaraz zabieram się za robienie postów ''na zapas'', żebyście nie myśleli, że się mnie pozbędziecie. O nie nie, ja stąd nie zniknę :P.

2 komentarze:

  1. Już kupiłam, a jest to karoszek - Eveningwhisper. I oczywiście, życzę Ci powrotu do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń