czwartek, 3 marca 2016

Sprawy organizacyjne *ZAGLĄDAĆ*

Cholera jasna! Dopiero przed chwilą ogarnęłam się i zobaczyłam ile czasu mnie tu nie było!
Najmocniej Was za tę dłuuugaśną przerwę przepraszam. Nawet nie będę już obiecywać poprawy, bo co to zmieni? Mam tyyyle postów zaplanowanych ale nie chcę Was zasypywać jednego dnia. Podzielę to na kilka postów, ale zacznę od spraw dotyczących bloga. Dobra, Ada, skończ pitolenie bo przynudzasz ;P.

Pierwszą rzeczą, a właściwie sprawą, o której chciałabym napisać są wyświetlenia i obserwatorzy.
I tu podziękowania kieruję do Was. Tak, do Ciebie też! Stuknęło tu 4k wyświetleń obraz 10 obserwatorów, co jest moim małym sukcesem. Z każdej, nawet małej liczby bardzo się cieszę. Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję każdemu z osobna za czytanie moich wypocin i bycie tu ze mną oraz przeżywanie tego co ja.

Moja czytelniczka, jeśli mogę tak ją nazwać, nominowała mnie do Liebster Award. Odpowiedzi na zadane przez nią pytania znajdziecie w osobnym poście. Pozdrawiam Cię serdecznie Soniu Grimmie, mam cichą nadzieję, że to czytasz!

Jesteście ciekawi co z konkursem? Niestety przykro mi jest Wam to mówić, ale dostałam za mało prac, więc konkurs się nie odbędzie. Poczekam aż przybędzie Was tu trochę i wtedy coś zorganizuję. Dziękuję za Wasze prace! Wszystkie były cudowne, niestety nie było ich na tyle dużo, aby konkurs mógł się odbyć.

Jak pewnie zauważyliście ankieta zniknęła z bloga. Ku mojemu zdziwieniu zmieniliście jednak zdanie i Darkangel zostanie klaczą! W sumie po cichu liczyłam na taki wynik ;P. Dziękuję wszystkim za głosy w ankiecie. Było Was w sumie 21!

Zmieniłam dzisiaj wygląd bloga i uporządkowałam parę rzeczy. Mam nadzieję, że nowy wygląd przypadł Wam do gustu, wszystko jest czytelne i przejrzyste.

To jak? Do następnego posta? :)

P.S. Patrzcie, kogo znalazłam kogo stajni z nowymi końmi! ;P
P.S.2 Stuknęło nam 50 postów na blogu! :D


3 komentarze:

  1. Darkangel klaczą ? xD A ja myślałam, że na ankiecie było najwięcej głosów na ogiera O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było 11 na klacz, 8 na ogiera a reszta na wałacha ;P

      Usuń
  2. Nowy wygląd Twojego bloga jest rewelacyjny. I oczywiście, z niecierpliwością oczekuję na Twój nowy wpis. :)

    OdpowiedzUsuń